غرفه سازی
-
بازار و کسب و کار
۵ دلیل قانعکننده که چرا برندهای بزرگ تنها با غرفهساز حرفهای همکاری میکنند.
مقدمه: پشت صحنه درخشش برندهای معتبر در نمایشگاهها چیست؟
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
نمایشگاهها دوباره جان گرفتهاند؛ فرصتی برای برندهایی که آینده را میسازند | با رایمون، حضور شما متفاوت خواهد بود.
هر نمایشگاه، فراتر از یک رویداد تجاری، صحنهایست برای دیده شدن، ارتباط برقرار کردن و ساختن آیندهی برندها. امروز که…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
آیا زمان آن رسیده نمایشگاهها را بازتعریف کنیم؟
صنعت نمایشگاه همواره بستری پویا برای ارتباط مستقیم برندها با مخاطبان هدف بوده است. اما تحولات اخیر و شرایط خاص…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
۵ اقدامی که برندهای پیشرو بعد از تعلیق نمایشگاهها انجام دادند (راز موفقیت در بازگشت)
۲۳ خرداد، نقطهای بود که بسیاری از برندها را در وضعیت تعلیق قرار داد. شرایط کشور، لغو فوری نمایشگاهها، توقف…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
از طراحی تا اجرا؛ شرکت رایمون پیشرو در غرفهسازی نمایشگاهی سال ۱۴۰۴
با نزدیک شدن به نمایشگاههای تخصصی سال ۱۴۰۴، اهمیت طراحی و اجرای اصولی غرفههای نمایشگاهی بیش از پیش احساس میشود.…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
مقایسه غرفهسازی مدولار و سفارشی؛ انتخاب هوشمندانه برای موفقیت در نمایشگاه»
در دنیای رقابتی امروز، حضور موفق در نمایشگاهها یکی از اصلیترین ابزارهای برندینگ، بازاریابی و جذب مشتریان جدید به حساب…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
انقلابی در غرفه سازی و دکوراسیون با هوش مصنوعی: طراحی رایگان و سریع
در دنیای رقابتی امروز، غرفه سازی، طراحی غرفه نمایشگاهی و طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از هوش مصنوعی نه تنها به یک ابزار بازاریابی تبدیل…
بیشتر بخوانید » -
بازار و کسب و کار
نقش فناوری در غرفه سازی و نمایشگاه های بین المللی
سامانه جامع غرفه سازی – سید مهدی نجفی – نمایشگاه ها و غرفه های تجاری در طول سال ها…
بیشتر بخوانید »